Pages

Monday, August 19, 2013

5 Kasut Futsal Terbaik 2013

Pilihan kasut yang tepat menjadi salah satu faktor yang mempengaruhi permainan futsal. Hasilkan permainan yang lebih menyerlah dengan menggunakan kasut futsal yang sesuai dan macho ketika bermain futsal. Pilihan kasut yang tepat pasti akan dapat membantu anda untuk menjadi sang Juara.

Pada kali ini, DaFutsal telah memilih 5 kasut futsal terbaik untuk membantu anda membuat pilihan.

1. Adidas Mundial Goal
Kasut paling tepat bagi permainan futsal. Kasut dengan hiasan klasik ini sangat terkenal dengan keselesaan yang tinggi dan cengkaman padang yang bagus. Kasut ini juga terkenal dengan kawalan bola dengan kemas.



2. Joma Top Flex
Joma, pengeluar kasut futsal dari sepanyol telah membawa satu model kasut yang agak terkenal bagi peminat futsal iaitu Joma Top Flex. Kasut ini terkenal dengan keringannya. Anda pasti dapat menyerlahkan kelajuan anda dengan kasut ini.



3. Nike5 Lunar GatoII
DaFutsal telah memilih kasut Nike5 Lunar GatoII sebagai salah satu kasut futsal pilihan. Kasut yang mempunyai corak rekaan yang sangat menarik ini juga sangat ringan. Ianya pasti akan membuatkan musuh anda letih untuk menyaingi kepantasan anda.



4. Nike Elastico Finale
Kasut Nike Elastico Finale merupakan salah satu inovasi terkini daripada pihak Nike, dengan menggunakan "Nike Skin Technology" kawalan bola dapat ditingkatkan dengan lebih baik. Sesuai bagi mereka yang menyukai permainan bercorak 'Tiki - Taka'.



5. Adidas Top Sala X
Kasut Adidas Top Sala X merupakan salah sebuah kasut yang terringan. Kasut ini telah dilengkapi dengan rongga udara bagi memberikan keselesaan kepada kaki ketika berlari. Kasut ini juga mampu membantu anda memberikan kuasa rembatan yang kuat ketika permainan.


2 comments:

  1. as salam..kasut adidas top sala X ada dijual lagi x.. saya serius buyer utk suami saya.. terima kasih ya

    ReplyDelete